Jak se tvoří profesionální produktové fotografie

Téměř žádná firma, která má svůj web, nebo dokonce e-shop, se neobejde bez vlastních fotografií. Sice je možné používat snímky z nějakých zdarma dostupných zdrojů, nicméně úplně adekvátní to není. Vždycky je lepší, když potenciálním zákazníkům ukážete reálné výrobky, služby či prostředí vaší firmy. A to si sami nevyfotíte. Aspoň ne s profesionálním výsledkem.

Co doma neuděláte?

Na fotografa si dnes hraje téměř každý. Chytré telefony skutečně zvládnou produkovat docela dobré snímky, ale pro některé účely je to prostě málo. Konkrétně na webové stránky či obrovský billboard potřebujete fotku v opravdu dobrém rozlišení. Na e-shop či do brožurky zase takovou, která představí výrobek v nejlepším světle – a to doslova. Běžný člověk nemá ani tušení, kolik udělá správné pozadí, osvětlení a profesionální naaranžování. Věděli jste například, že když se fotí jídlo, často se na něj kape voda (aby salát vypadal svěží), nebo se na něj kreslí barvami (aby bylo rajče dostatečně červené)?

Jaký fotograf vám s tímhle pomůže?

Ne každý. Pokud fotí výborné portréty, ještě to neznamená, že si poradí s produktovými fotografiemi. Předem se tedy ptejte, zda se s takovou záležitostí zvládne poprat. Raději vsaďte na někoho, kdo už má s produktovými fotkami zkušenosti. Bydlíte-li na jihu Čech, dobrou volbou může být například fotograf České Budějovice. Jelikož vystupuje pod digitální agenturou Karmášek, budete mít vlastně vše najednou – třeba od vyfocení přes návrh plakátů až po tisk.

U fotografování můžete být samozřejmě přítomní. Digitální agentura Karmášek má špičkové vybavení, ateliér, světla, softboxy a mnoho dalších doplňků, o jejichž existenci nemáte ani tušení. Vyfocené snímky pak zvládnou i upravit, případně vytisknout. Nabízí také tisk České Budějovice ve velkých formátech – tzn. plakáty, billboardy apod. Produktová fotografie je jenom začátek.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

five × five =