K focení produktů potřebujete profíka

Čas od času procházím internetové obchody, abych sehnal něco, co aktuálně potřebuji nebo jen tak zevluji po zboží, které by se mi opravdu líbilo. Eshopy mají velice hezké šablony a na pohled vypadají lákavě, ale zaráží mne kvalita snímků, které si mnozí obchodníci fotí doma kompaktem. Přitom produktová fotografie je pro prodej zboží hrozně důležitá, neboť to, co prodává je právě fotografie zboží.

Úroveň fotografií klesá

S postupně snižující se cenou digitálních zrcadlovek, kterou si dnes již může pořídit za ceny pod 10 tisíc opravdu každý klesá také kvalita produktové a reklamní fotografie. Narazil jsem Kvalitní produktová fotografie prodá vaše zbožína mnoho internetových obchodů, kde zcela zřetelně si fotil majitel onoho eshopu produkty sám. Kvalita byla příšerná. Chápu, že pro mnoho lidí může být odrazující cena, avšak pokud najdete profesionála, který má ve focení produktové a reklamní fotografie praxi zjistíte, že cena je úměrná dřině, kterou fotograf na vyfocení jednoho produktu vynaloží.

Proč je důležité mít kvalitní produktové fotky?

Dostáváme se k otázce proč je vlastně tak důležité mít kvalitní produktovou fotku na svém internetovém obchodě nebo ve své firemní prezentaci. Prvním důvodem je zvýšení prodeje vašeho zboží. Zboží, které na fotce vypadá ušmudlaně a špatně nikdo nekoupí, i když ve skutečnosti může vypadat velice lákavě, pokud je špatně nafoceno nebude o něj velký zájem. Vaše firemní prezentace na internetu bude vypadat i přes skvěle tvářící se stránky divně, pokud na ni budete prezentovat vaše produkty pořízené neprofesionálem. Fotky pořízené profesionálem krásně doplní design vašich stránek a ukážou zákazníkům vaše produkty v tom nejlepším světle a to doslova. Je prostě důležité prezentovat svou firmu a vaše produkty. A pokud si myslíte, že to lidi nepoznají, tak to není úplně pravda. Mnoho lidí dá právě na to, jak ona věc po které se dívají na obrázku vypadá a podle toho se rozhodnou, zda koupí či půjdou ke konkurenci.

Kvalitní produktová fotografie prodá vaše zbožíInvestujte do zkušeného fotografa

Profesionálních fotografů je mnoho. Avšak ne každý je opravdový profík. Ale jak to poznat? Je to snadné, stačí se podívat do portfolia konkrétního fotografa. Pokud najdete jen velmi málo prací je zřejmé, že daný fotograf nebude mít moc zkušeností. Naopak pokud se vám otevře nabídka skutečně kvalitně pořízených snímků máte jasno o tom, že tento fotograf umí produktovou a reklamní fotografii a mohl by být pro vás ten pravý.Důležitá je pro vás samozřejmě produktová fotografie, pokud má fotograf mnoho hezkých fotek portrétů ale žádnou „produktovku“ je to k ničemu.

Kvalita snímků na internetových obchodech bohužel klesá, ale myslím, že mnoho obchodníků již pochopilo, že dobré fotky jsou základem pro dobré prodeje a věřím, že v blízké budoucnosti budeme na eshopech vídat stále více profesionálně pořízených fotografií.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

2 + 19 =