PPC reklama: Optimální nastavení kampaně nechte na specialistech

Vlastníte eshop nebo jakékoli jiné internetové stránky, které byste rádi dostali do povědomí veřejnosti? Pokud ano, vyplatí se mít maximálně efektivní a správně cílenou kampaň. Optimální volbou je PPC reklama. Že nevíte, co vlastně tato zkratka znamená? Pak jste na správném místě. V následujících řádcích se na ni zaměříme mnohem podrobněji a upozorníme také na specialisty, kteří se v oboru pohybují již řadu let.

Co je vlastně PPC reklama?

Odpověď na tuto otázku není nijak složitá. Jedná se o reklamní systém, jehož základem je platba za klik na vaši reklamní plochu. Takto lze přeložit ostatně i samotnou zkratku PPC, která znamená pay per click. Tento typ reklamního sdělení se prosazuje v rámci několika vyhledávačů. U nás jsou to především Google a Seznam, v zahraničí ještě třeba Bing, případně Yandex. PPC se využívá mimo jiné i na sociálních sítích v čele s Facebookem.

Správné nastavení PPC není jednoduché

Pokud zastáváte názor, že PPC kampaň správně nastaví každý, pak jste na omylu. Do systému se sice může dostat jakýkoli uživatel, nicméně najít ta správná klíčová slova a nastavení reklamních jednotek není vůbec jednoduché. Je totiž zapotřebí cílit na správnou skupinu uživatelů, kteří si budou ochotní váš produkt nebo službu objednat. Jestliže se vám kampaň podaří nastavit, mohou se vaše zisky zvýšit, a to klidně i v řádu několika desítek procent. Společnost PPCprofits to dokáže.

Obraťte se na profesionály

Zmiňovaná společnost se zaměřuje na veškeré nejznámější reklamní systémy u nás. Jsou jimi především Adwords, Sklik a také Etarget. Nabízí mimo jiné i real-time bidding i remarketing. Sestavit si můžete i reklamní kampaň na Facebooku. Budete-li potřebovat, lze využít i služeb v oblasti SEO. Nemusíte se přitom nijak vázat, smlouvu je možné uzavřít klidně jen na 1 měsíc.

Správa PPC: http://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-spr-va

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

thirteen − 4 =