Reklamou v MHD rozšíříte povědomí o vaší firmě

V současné době bez efektivního marketingu nemá žádná společnost budoucnost. Spousta podnikatelů vkládá důvěru do nástrojů online marketingu a sužuje rozpočet pro offline marketing. Nicméně finance vyhrazené na marketing by měly být rozdělené rovnoměrně. V následujících řádcích vám představíme účinnou reklamu v městské hromadné dopravě.

Autobusem, tramvají, trolejbusem a metrem každý den jezdí miliony lidí. A když se při cestování nudí, prohlíží si okolní letáčky vyvěšené nad okny či na držácích. Reklama v MHD může být pojatá nejen formou letáku a vnitřních folií. Pakliže chcete oslovit celou Prahu, doporučujeme celoplošnou reklamu. Pokryje vnější kabát dopravního prostředku.

Reklama má oslovit a zaujmout

Marketingoví specialisté apelují na kreativitu a ojedinělost, neboť jedině takovou cestou se odlišíte od konkurence. A pokud jste ještě u konkurence neviděli reklamu na tramvaji brouzdající napříč metropolí, odlište se a buďte vidět. Nestačí natisknout své logo s názvem firmy, je potřeba vymyslet atraktivní kampaň.

Jestliže jste problematikou propagace nepolíbení, měli byste oslovit profesionální reklamní agenturu. Offline reklama, zejména ta pohybující se, je poměrně nákladná. Ale návratnost investice je reálná a rychlá. Cílíte na rozmanitou cílovou skupinu, přičemž oslovíte mladou i starší generaci. Pražská reklamní agentura nabízí několik forem reklam v MHD. Můžete zvolit dražší celoplošné provedení. Levnější variací je bushboard folie či queen size folie. Tyto velkoplošné formy můžete doplnit menšími letáčky vyvěšené vevnitř vozidla.

Doporučujeme oslovit reklamní agenturu adservis media s.r.o., která má v oblasti marketingu letité zkušenosti. Navrhne vám optimální reklamní strategii v MHD, která přinese novou klientelu a rozšíří povědomí o vaší značce.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

eighteen − 2 =